Odborný seminář implantologie 2021 – ZRUŠENO

Zveme Vás na 24. ročník odborného semináře IMPLANTOLOGIE 2021 pořádaného v prostorách Cubex Centra Praha. I letos se můžete těšit na domácí a zahraniční přednášející, kteří se s vámi rádi podělí o své zkušenosti z implantologické praxe. Oslavte s námi 30 let vzniku naší společnosti během společenského večera plného bohatého rautu doplněného o zajímavé ochutnávky.

 

Na základě nepříznivého vývoje pandemie koronaviru COVID-19 jsme nuceni přistoupit na přesunutí termínu odborného semináře IMPLANTOLOGIE 2021 na následující rok.

Nový termín 24. ročníku je stanoven na pátek 1. 4. 2022.

Děkujeme Vám za pochopení.

 

Termín

Pátek 9. dubna 2021

  • 11.45 – 12.45 Registrace účastníků
  • 12.45 – 19.20 Odborný program
  • 19.20 – 22.00 Společenská část s rautem

Po skončení akce obdrží každý účastník 5 kreditů od ČSK.

 

Témata

Kdy by měl parodontolog předat pacienta implantologovi?

Šimůnek A., Kopecká D. (CZ)

Mezioborová spolupráce chirurga, implantologa a parodontologa s ortodontistou

Dražan J., Švestka P. (CZ)

Přednosti a limity intraorálních skenerů v implantologii – dozrála již technologie?

Hyšpler P. (CZ)

Management měkkých tkání – augmentace a prevence komplikací

Fisher K. (DE)

Naše protetické ošetření s implantáty včera, dnes a zítra

Charvát J. (CZ)

Příprava pacienta k implantaci

Žitňanský M. (CZ)

 

Místo konání

Cubex Centrum Praha, Na Strži 2097/63, Praha 4 – Nusle

Popis cesty naleznete na webu Cubex Centra Praha

 

Doprovodný program

Po akci je zajištěn bohatý raut a zajímavý doprovodný program. Nabídněte si skleničku dobrého pití a vstupte do zábavné části semináře nebo pokračujte v odborných konverzacích nejen s kolegy a partnery z LASAKu, ale i našimi přednášejícími.

 

Prezentace posterů

Prezentujte svoji práci v posterové sekci a získejte vstup zdarma pro celý autorský kolektiv. V případě zájmu o vystavení vašeho odborného posteru zašlete název posteru, jména autorů, pracoviště a krátký abstrakt na e-mail info@lasak.cz do 28. února 2021. Tisk posterů zajistí pořadatel. Postery budou vystaveny na stojanech v sále konference po celou dobu jejího trvání.

 

Účastnický poplatek

  • 3 900 Kč při registraci do 28. února 2021
  • 4 900 Kč při registraci od 1. března 2021
  • 1 000 Kč pro studenty (při předložení platného dokladu o studiu)

Po skončení akce obdrží každý účastník 5 kreditů od ČSK a certifikát. Během akce je zajištěno občerstvení.

 

Registrace

  • Prostřednictvím elektronického formuláře níže na stránce
  • Telefonicky na čísle +420 296 184 202
  • Přijetí přihlášky Vám potvrdíme e-mailem do 3 pracovních dnů

Přihláška na školení












Storno podmínky

V případě všech druhů akcí – školení, seminářů, kurzů, kongresů apod. (dále jen „akce“), pořádaných společností LASAK s.r.o., Českobrodská 1047/46, 190 01 Praha 9 – Hloubětín, (dále jen „LASAK“), jsou pevně stanoveny storno podmínky.

V případě zrušení akce ze strany LASAK

  • Pokud se na akci nepřihlásí dostatečný počet účastníků, vyhrazuje si LASAK právo na zrušení akce. Účastníkovi bude vrácen poplatek v plné výši.
  • LASAK si při zrušení akce vyhrazuje právo zříci se odpovědnosti za veškeré ztráty, náklady, škody či výdaje vzniklé účastníkovi z důvodů, jež utrpěl účastník situací nastalou mimo kontrolu LASAK, např. z důvodu nemocí, epidemií, stávek, živelných pohrom, teroristických útoků aj. liberačních důvodů, stejně tak jako v případě zrušení akce rozhodnutím LASAK z preventivních důvodů.
  • Zpráva o zrušení akce bude rozeslána e-mailem.

V případě zrušení účasti na akci ze strany účastníka uhradí účastník

  • 0 % z účastnického poplatku, pokud dojde ke zrušení účasti 25 a více pracovních dní před termínem akce.
  • 50 % z účastnického poplatku, pokud dojde ke zrušení účasti od 24. do 13. pracovního dne před termínem akce.
  • 100 % z účastnického poplatku, pokud dojde ke zrušení účasti 12 a méně pracovních dní před termínem akce.

Storno poplatek není účastníkovi účtován, pokud

  • za sebe najde náhradu – nového účastníka, který se akce zúčastní. Na tuto skutečnost musí účastník upozornit min. 2 dny před termínem akce.
  • si vybere z nabídnutých alternativních termínů dané nebo jiné akce, pokud jsou k dispozici, a pokud novou skutečnost nahlásí účastník v termínu delším než 13 pracovních dní před termínem akce. Seznam alternativních termínů a akcí předloží účastníkovi odpovědná osoba za akce.
  • Případný rozdíl v ceně účastnického poplatku akce bude vyúčtován dle skutečnosti.
  • Pokud se účastník akce vůbec nezúčastní, bude mu účtován 100% storno poplatek z účastnického poplatku za akci.
  • Veškeré změny a případná storna ze strany účastníka je třeba oznámit písemně na e-mail kontaktní osoby zodpovědné za danou akci.

Účastník souhlasí se zasíláním obchodních sdělení a s poskytováním marketingových informací obsahujících nabídky služeb a produktů společnosti LASAK s.r.o.
Účastník souhlasí, aby osobní údaje, které uvedl v této přihlášce, zpracovávala společnost LASAK s.r.o. pro uvedené marketingové a obchodní účely.


Podmínky zpracování osobních údajů

< Zpět